Jag älskar dig, underbara snälla, gulliga mamma!

Ur barnmun kommer det allra raraste, allra vackraste.
Jag bara smälter.

I helgen har vi slitit igen: på lördagen hade maken och mina båda söner städdag med grannar här i området! De grillade och fikade i halvtid och pulade på med allt möjligt i faggorna här. Själv hade jag stadsvandring i Balltorp med Mölndalsexperten Lars Gahrn. Lyckat och sammanlagt den dagen promenerade jag fyra timmar i raskt tempo. Det länns ännu i benen, kan jag vittna om.

Söndagen var TRÄDGÅRD. Slit på framsidan med buskarnas rötter och därtill hörande arbete, Bauhaus och Hornbach i TIMMAR för inköp av makadam, flis, sand och stenar. Släpande av kvistar till mörkret låg kompakt, på baksidan....
HELT slut i hela kroppen var vi sedan. Båda.

Foton kommer framöver. Jag signar ut - tillbaka till VAB-tillvaron med ganska svår Falsk Krupp denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0