Nu börjar vi!

Nu börjar vi måla! Spackelhinken står framför mig på soffbordet (som för övrigt ska släpas ut härifrån strax) och stegen, hör jag, är på väg upp as we speak :-)

Vi skulle börjat i går men la ofattbara 7 timmar på Rusta och Bauhaus (mest Bauhaus) och sedan var det röj, ihopskruvande av grill och grillande sent i mörkret....

Men NU så. Nu ska maken dock fara för att köpa innehållet till ett visst litet påskägg, för det glömde vi i går...
Jag ska spackla nu i alla fall :-) Sååååå kul att göra i ordning här äntligen. Praise the Lord (igen) att maken har disputerat färdigt...!!! ;-)

Trevlig långfredag allihop!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

7 timmar??? :-o Jösses, det är ju lika länge som man springer på Gekås :-D Antar att ni var barnfria? :-)

2009-04-10 @ 17:49:25
Postat av: Caroline

Kul!



Glöm inte före och efter-bilderna! Det är så kul att se på efteråt tycker jag. Man glömmer såå fort hur det såg ut bara för en stund sedan!

2009-04-10 @ 19:23:21
URL: http://bakel.se
Postat av: Anna herself

Skumpis: oh nej. Bauhaus-demonen var med och alla hyss och tricks och buk med honom... Jeeee-eeez vad trötta vi var sedan. Allihop ;-)



Caroline: jo, här finns gott om före-bilder! Visst är det kul?! Och visst är det så att man glömmer ruskigt snabbt.

2009-04-12 @ 22:18:04
URL: http://bythepine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0