Vilken påsk!

En kaskad av foton från den gångna veckan, påskveckan.








Gräsgubbe J gjort på förskolan.





Promenerar hem efter en lyckad påskspänningsdag på jobbet.








Gäst på första ute-frukosten.


Ommålning för hela slanten!


Det tarvades många inköp. Inte minst arbetsbyxor...





Glada grannar leker.


Och lunchar ute.


Sötnosar planterade i höstas av mig :-)


Grillat vare här, om och om igen!


Mums!


Målar dag och natt.








Äter, arbetar och skrattar (och tjafsar) mest hela tiden ;-)


Det påskas hos grannar. Av grannar. En tjuvpirat och en påskkärring.





Tur till mina föräldrar som knogar på med sin tillbyggnad.


Det artar sig.


Påskmat hos dem.


Med min gamle farfar.


Som var på gott humör!


Och som med glädje läste om mig i tidningen :-D


Vrålåket var med.


En tur kring knuten är ett måste här.


Ständigt dessa "M".





Lyckliga maken och hustrun.


Min store son.


Mycket glad nybliven 18-åring.


På havsbottnen.





Mjukt rundade klippor.


Laver.


Koolingar ;-)








Budskär, kort och gott.





Naturens konst igen.





Päronens hus ligger i mitten av detta foto.



Våren har kommit för att stanna!

Nyss kom jag och Funkie in från vår tur i skogen. Vi gick i skog hela vägen, rakt in till vår trädgård och in i vårt hus.
Otroligt.
Kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0