Snö och en ledig fredag!

Veckan har varit intensiv och en av de tuffare det här arbetsåret. Mycket krångel med s.k. "Göbbar" som skulle uträtta arbeten på jobbet och som exempelvis uteblev då vi stämt träff väldigt arla. På grund av att vi stämt träff missade jag J's Luciafirande och det var väl trist men blev etter tristare då ingen av tre "göbbar" som skulle kommit dök upp :-o
Då blev Anna arg. Jättearg! Då kom det massor av "göbbar"...

Sedan har det varit både tårar av skratt (när min medarbetare och jag tog lustiga julfoton) och av sorg (när jag kommer ihåg att min medarbetare ska sluta).
Intensivt.

Ute blev det inte bara extrem kyla, som tabloiderna gärna ville kalla det, utan även ymnigt och vackert snöfall igår kväll: vackert!

Idag tog jag ut kompledigt, bara av de timmar jag arbetade utöver arbetstid under gårdagen!!! Det blir pepparkaksbak med J, skumbad med PfB och annat mys. Det ska bli en underbar dag.

Imorgon får vi besök av en familj vi allihop gillar skarpt och då ska maken laga en otroligt god maträtt vi testade förra helgen: mums!

Ha en skön helg, allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0