Fortsätter med förra helgens trädgårdsfoton


Framsidan. Store sonen och jag tog oss an även den. Hela häcken åkte väck!
Skönt.


Längre fram i vår ska sedan rötterna grävas upp och nästa sommar ett
trädäck byggas här. Sedan är det fritt fram för fikande :-)


Jag hann bara påbörja nedklippning av grenhögen. Fortsätter när värsta
snön försvunnit och pojken är frisk.


Entrésidan. När jag sopade här såg jag det ena efter det andra: bland annat
mossa över hela trä- och cementhistorien rakt fram här. Det rev och skrubbade
jag bort. Intrycket förbättrades markant. Det är inte bara inomhus det behöver piffas...


Himlen denna helg (förra alltså). Underbar!


Lille sonen hjälpte också till i trädgården. Med en sax.


Liten pojke i stor trädgård.


Jag höll på att nedmontera denna hög på söndagen. Sådant tar TID, kan avslöjas.


Mycket att göra...


Skönheten fångade ögat i vår vinterträdgård.


Det är inte en vattendroppe, det är en isdroppe.





Trädgården är skön att skåda i all sin o-klar-het :-)


Höst, vinter, dag, natt - maken skriver på avhandling. En vecka kvar nu.
Exakt.


Den här helgen! Solen och snön är vackrare än någonsin.


Alldeles magnifikt utanför fönstret.


Funkies söta tassavtryck.


Det ska va gott å leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0