Foton!

Slit och släp i trädgård behöver dokumenteras! Här kommer foton av i går:


Maken tog sig tid för en kopp kaffe... sedan fortsatte jag mitt slitande, nu med
äldste sonens hjälp! GOTT smakar alltjämt kaffe ute i egen trädgård :-)


Alexander röjer i trädgården. Till höger ligger ena redskapet som begagnades
denna dag. Tur vi hade två rejäla hugg-verktyg!


Alexander greppar eländigt dålig såg för att ge sig på detta lite grövre träd (än
de andra jag fällt) men sågen dög inte till denna arbetsuppgift tyvärr.


Stora grenar från denna extremt höga tall faller ned då och då. Känns sådär.


Sågen. Du rör väl sågen? :-)


Röjd mark. Ni ser stubbarna och stenarna?


Denna lille jäkel högg jag i går. Många olika varianter stöter man på.

.... och här skulle fler bilder legat men det gick förstås inte.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det ser ut att ta sig där i trädgården! Vi har en mycket snäll trädgård utan vildliv, på gott och ont. Men jag har fått upp ett par tujor i alla fall. Och så blir det ju en del buskunderhåll. Det är trevligt att få testa sina tveksamma underhålllskunskaper!

2009-02-08 @ 11:01:07
URL: http://bakel.se
Postat av: Kathrin

Åh, vad du kämpar på :) Er tomt verkar himla mysig!

Ha det gott!

2009-02-12 @ 22:32:35
URL: http://tinalill.blogsome.com
Postat av: Millan

Ååååhhh, vad härligt det ser ut. Jag längtar tills vi kan börja gräva upp vår trädgård med.

2009-02-15 @ 10:23:49
URL: http://millansspektakel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0