Åhh, så gott med helg!

Hehe, i morse uppdaterade jag även denna blogg från min resestund till jobbet - så koolt att kunna använda tiden till bland annat sådant.
I går kväll var det dags för Skype-konferens igen, så då häckade jag vid den, med den här lilla kompisen i knäet, till strax före kl. 23 och sedan var jag tvungen, bara tvungen, att lägga in ett debattinlägg i ett forum så det blev sent.... Att min skrutt sedan kommer upp och snuttar och lägger skallen på min plus att maken snarkar gör inte sömnen till den bästa i dessa dagar, så jag är redigt trött nu.
Skönt då att det är helg!
I kväll unnar jag mig att vara helt ledig och har just bakat en kladdkaka :-) Sedan blir det faktiskt "Let´s Dance" och lite soffmys. Lördagen och söndagen får lov, delar av dem i alla fall, att vikas till handlingsplan och årsberättelse och fördelen med mycket helgjobb är att man tar så väl vara på de lediga stunderna istället för att ta dem försjälvklara :-D

Nu väntar således mys!
Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0