Betat av!

Jag hade några giganter att klara av: brukarenkät (sammanställas enligt konstens alla regler och med alla variabler uträknade), vårprogram skulle skrivas ut och skickas till tryck, verksamhetsberättelsen skrivas, handlingsplanen skrivas, en annan sammanställning till större sammantagen presentation skrivas samt en arbetsmiljö-redovisning skrivas. Förutom det hade jag två protokoll som var efter och som en blåslampa i häcken och så slutligen: all statistik ska rapporteras in och föras in i nämnda verk.
Nu är allt klart utom ett halvt protokoll och statistiken!
Gissa hur nöjd jag känner mig? Jag hade en arbetsdag hemma i dag och la även kvällen, bara för förnöjsamheten att bli FÄRDIG (nåja, nästan). Och det är en så befriande känsla. Ja, alltså jag har ju naturligtvis inte blivit färdig med alla grejerna just i dag och har självklart lagt mycket mer tid än bara i dag - men jag hoppades nå slutet och ljuset i tunneln i dag och det gjorde jag.


Det är det som upptagit min tid i det sista, så inget annat att rapportera här :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt!!! Det är nästan sjukt vilken tillfredställelse man känner när man betar av en lista. Nästan lika stark som när man skriver listan :-)

2009-01-20 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0