Renoveringen fortskrider

Fotobevis följer:


Jupp, dags för trappan. Jag tejpade, glad i hågen, med blå tejp som kan sitta kvar
(hoppas jag verkligen). Glad i hågen var jag endast för att jag tänkte påslutresultatet
- inte vägen dit...


Jag insåg redan under tejpningen hur många skrymslen och vrår det fanns
på en trappa.


Maken har börjat riva och badda i sovrummet...


Grill-paus.


Med vin! (nej, målade inte mer efter det!)


Rar Flodavän satt längst ned på grillen.


J kunde hjälpa till att riva tapet.


Glada barn som tidigare innehaft rummet hade passat på att skriva på tapeten
två lager ned :-)


Ännu gladare son rev ned detsamma!

Idag är vi på't igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0