Två stollar målar, as of now...

Japp, då rollar vi på då ;-)
Nu - klockan 22:00 - börjar vi måla. Maken tar tak och jag dörrkarmar.

Just so you know...
:-)

Idag har vi också åkt med ett jättelass fällda träd till tippen medelst min far, hans bil, släpkärra och fyra starka karlar (min fader, min make, mina två söner). Förutom det har vi kollat priser på jord: vi behöver som sagt en hel del...
Annars består dagarna av grävande så snart vi kommer åt. Det ska göras fint på framsidan invid brevlådan, det ska piffas på kortsidan i den snedställda rabatten och så ska ALLA vildhallonbuskar bort (utom några som får stå kvar där soffan ska stå) och allt annat sly och jox.

En morgon skuttade jag upp och grävde före jobbet, jobbade, åkte hem och fortsatte gräva :-o Jomen, är man skogsägare så är man ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0