Det var träd-nedhuggning härom sistens...

Ja, när var det? Förra helgen, tror jag!
Då åkte inte mindre än sex träd ned, i vår trädgård. Min far kom med motorsåg och maken drog i rep...


Min far gör sig redo.


A hard job.


But someone's gotta do it, right?!


Repen!


Dags att dra ned cypressen.


Alltid redo.


Det var så roligt också ;-)


Heja!!


Åskådare, muntra sådana, var grannfrun och tre glada barn :-)
Jo, hrm, och så en entusiastisk fotograf....


Tunga stockar.


Nästa.





På't igen och igen och igen.





Balltorp. Jag gick några timmar och fotade spökplatser. Fotade lite annat också.





Somrigt!


Smörblommor vittnar om juni.








Och så har det varit midsommar också. Vi började med lunch i Särö, tog sedan
midsommarfirande på Nääs, följt av middag hemma och avslutade hos närmaste
grannarna med vin och roliga samtal. Bättre midsommar är svår att tänka sig!


Glad underbar make :-) *love you*


Mysigt med picknick på Nääs till tonerna av somrig musik.


Folkdansare.


Midsommarstång.


Omgivningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0