En början på en sommartid!

I bildform:


Den relativt nyplanterade Rhododendronbusken.


Jag har klätt ful brunn lite med stenar. Fler får det nog bli imorgon.


Den lilla rabatten uppe på berget.


Rabarber odlas i sommar.


Min mor hjälper till att luka ogräs.


Morfar och J ser på spännande film inne.


Marcus fotade lite när han var i Marstrand.


Påminner om Miami!


Styvdotterns studentbal.


Goda vänners bilar, rara ihop.


Utflykt i går till Jonsered.


Ogräs.


Dött ogräs.


Skänker mycket skugga.


Citronfjäril.


Annan.


Helt jädra LEDIG. Gudagott med make och son på en brygga i solen.


Ljuvlig utflykt för oss. Åh, vad jag älskar dessa herrar!


Promenix väntar.


Mäkta somrig vy, tycker jag.


Rar humla gör sitt jobb här.








Söta blomster.


Söta makar :-)





Vår Rhododendron har nu slagit ut i full blom.


I dag fick J en egen vattenkanna eftersom han älskar att vattna.


I dag köpte vi mina efterlängtade däckstolar. I vitt.





De gör sig fint och kommer att njutas soliga dagar.


Rabatten i förgrunden. Fler blommor ska planteras under morgondagen.


Maken köpte rolig apparatur.


En trimmer!!


Nu säger jag adjö. Jag blickar ut på mina nya däckstolar och är mäkta nöjd med dem :-)
Önskar trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ser härligt ut med solstolarna!!

2009-05-25 @ 20:08:23
URL: http://adal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad fint ni fått det! Tjusigt att köra trimmer i kavaj ;-)

2009-05-29 @ 20:05:28
URL: http://pysselmama.blogspot.com/
Postat av: Anna

Nja, han körde den inte i kavaj, han var ivrig och plockade upp den och var tvungen att testa... ;-)

2009-06-06 @ 10:29:47
Postat av: Maria

Fina bilder med en massa kärlek. Som alltid hos dig!!

Kram

2009-06-13 @ 16:46:40
URL: http://mycketmaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0