Senaste nytt!

Foton från "senaste tiden":


Två visningar har ägt rum.


Den ena var på helgen, så då fikade jag med man, söner och hund på Nääs.


Underbart i solen :-)


En sådan ska jag ha och köra en dag!! Fast utan mes-handtagen då.


Mina söner lajar i solen, vid vattnet i lite kyla.


Sedan - numera nästan obligatoriskt under helgen - besök hos familjen HS!


Jogging at long last! FRISK från allehanda förkylningar :-)
Knoppar slår ut längs med min tur.


Och efter 16 ofattbara veckor (avbokning pga VKS) var det äntligen dags
att gå till frisören. För sista gången...


Adjöken till vänner mest hela tiden... :-( Men de har stående inbjudningar.


Konferensdags i Halmstad.


Favvo utanför mitt hotellrum :-)


Blivande kollegor, träffade jag. Denna laddade upp med två iPhones och fem ProViva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0