Fler gäster på besök!

Det är kul att bo i Ystad och vara turiststadsvärdar! Många goda vänner vill kika förbi och det är klart hjärtvärmande.
Mina joggande avkommor sprang ned till gågatan i högt tempo!
Bästa dagen i mannaminne, för mig. Går ej att känna större lycka och kärlek.
Kärlek är allt och jag har all kärlek som är möjlig att få: makalösa barn,
världens mest kärleksfulle make, tokgo hund som gör stora framsteg och
de bästa vänner världen kan uppbringa.
Blessed, skulle man kunna säga.
Gågatan är hektisk under juli månad. Stor skillnad mot maj månad.
Kul och sedan kommer garanterat lugnet som god kontrast igen.
Älskade hemstad där mina gener och min släkt finns djupt ned i myllan.
Jag HÖR hemma i Ystad, jag älskar Ystad och jag är bara på helt rätt plats.
Fortfarande tåras mina ögon när jag går bland "backarna" och jag hör och ser
och känner min farfar, min farfarbror och min farmor vid stränderna, backarna,
gränderna och Bäckahästen.
Jag är mitt i livet - livet som fanns långt före mitt jag kom till och livet som
fortsätter, via mina söner, efter att mitt jag försvunnit.
Underbar son, älskad bäste vän och så jag. Jag är precis så glad som jag ser ut :-)
Det flaggas franskt i Apgränd!
Stockrosor är ett säkert Ystad-kännetecken. Vi har allt en egen i trädgården.
Dessa gränder med varierande färger.
GODA vänner. Underbara.
Kåserberga, for ya!
Min make. I hans solbrillor skymtar gode vännen P.
Hehe, inte bara är han tuff i blåsig frisyr: han är högst chic i handbag..!
Full-fräs-killarna in action!
"Min man älskar som ingen annan...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0