En helg som en värmande filt

Helgen som väntar framför mig är en enda stor, värmande filt :-)
Imorgon kväll kommer våra goda vänner P & R med dotter, på middag och massor av gott vin och så samtal och skratt i parti och minut. Jag ser fram emot det så mycket och vet att i de samtalen kommer jag att vila ut och hämta kraft toch glädje. Riktigt goda och kära vänner har dessa kommit att bli.

Inte är det slut med det heller, denna helg!

På söndagen har vi blivit inviterade på brunch hos ytterligare två sådana där underbara vänner som man bara måste längta efter mest hela tiden :-) P & P med söner är det då som vankas och inte heller vid träffar med dem behöver man gå hem med ihålig själ ;-) Nej, det blir mening och skratt och inspiration.

En perfekt helg och ett gott balsam på min lite illa tilltygade själ, just nu.
Idag fick jag också veta något av en av dem, som gjorde mig hoppfull så det artar sig, kan man väl säga.

Jag ska släppa funderingarna inför framtiden, den här helgen, och fokusera på vila, njutning och återhämtning.

Jag önskar er alla en fin helg.

Kommentarer
Postat av: mysbella

Hoppas du får en riktigt trevlig helg!:-)Kram

2010-02-26 @ 22:40:18
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0