Helgen blev ännu bättre än väntat!

Underbar lördag då vännerna P & R var här och vi åt gott, och mycket, och hade roligt och med givande samtal. Vi bestämde mysiga resor vi ska göra tillsammans och det var så klart extra gott för hjärtat nu inför flytten. Vi må flytta från vännerna men inte från vänskapen :-)
Underbar kväll.

Söndagen innebar brunch hos vännerna P & P och också det alldeles förtjusande mysigt med spännande diskussioner, framtidsdrömmar och planer. Det var den perfekta avrundningen på veckan och omladdningen på en ny vecka.

Jag kan inte förneka att jag i bilen på väg hem idag tänkte att det är vansinne att vi flyttar ifrån allt det värdefulla vi har här. Men så är faktum. Jag får blinka bort tårarna och tänka på nya möjligheter kombinerat med gamla vänner och massor av besök hos oss i Ystad och av oss i Floda.

Oavsett hur oviss framtiden är, på så många sätt, är några saker säkra: bra jobb, gamla vänner idylliskt hem. Besök av våra kärakärakära vänner och att nytt okänt och ännu oupptäckt ligger öppet, framför. Man ångrar sällan saker man gör och om några år säger vi troligen "tänk om vi inte flyttat hit då hade inte x och x eller x hänt och vi hade känt x eller x". Ja, det är inte helt far fetched att tänka sig att vi säger så i alla fall!

TACK våra fantastiska vänner för att ni förgyllt vår helg - ni är ta mig tusan något utav det bästa som finns! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0