Vårt!

Samtliga foton lånade från Fastighetsbyrån i Ystad, denna eminenta mäklarbyrå!


Vårt nu!
Nu har vi planerat, talat, drömt och klurat så pass länge att
längtan så sakta börjar ta vid (många o-klara faktorer kvar ju).
Förälskad är jag nu, i alla fall, kände jag idag. Huset gillar jag. Vi gillade
det direkt när vi kom in. Barnfamiljen som bor där nu förmedlade, i sin
frånvaro, en varm känsla och jag bara vet att vi kommer att trivas här.
I Ystad :-)
Framsida är vad du ser här ovan. En framsida med ganska ordentligt
stycke trädgård för fikande medan sonen leker i lekparken eller cyklar.
(Alexander sa samma sak som jag tänkt: det ser lite engelskt ut!)



Trädgårssidan med söderläge. LAGOM stor trädgård denna gång ;-)
(ingen djungel att forcera igen)
Nej, här får utemöblerna och grillen god plats, barnpoolen och en studsmatta
också och våra däckstolar. Allt vi behöver och sedan är platsen slut!!




Planlösning entréplan. Ingen soutteräng heller nu.


Övre plan. Vårt sovrum, J's sovrum och ett gästrum för alla sommargäster
vi räknar med att välkomna till paradiset!



Interiörbild. Bra golv, skönt ljus och en ny trappa att måla ;-)
Ska bli roligt att ställa in våra möbler!

Kommentarer
Postat av: Kathrin

2010-02-15 @ 10:09:33
URL: http://tinalill.wordpress.com
Postat av: Kathrin

Jättefint!

2010-02-15 @ 10:10:21
URL: http://tinalill.wordpress.com
Postat av: Izabell

Gud det ser ju jättemysigt ut Anna, där kommer ni säkerligen trivas:)

2010-02-23 @ 21:56:05
URL: http://mysbella.blogg.se/
Postat av: Anna LB

Kathrin: tackar :-)



Izabella: jo, när allt annat lagt sig så... ;-)

Har du vägarna förbi kommer fika alltid erbjudas!

2010-02-24 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0