Vinterkräksjukan - I don't love you..!

Natten till igår var....eh.... inte så väldigt najs jag befann mig nära en toalettstol hela natten och har nog sällan kräkts så mycket och kraftigt. Minns en gång i Marbella som barn/ung efter ordentlig kallsup i förorenat vatten men har inte varit med om maken sedan dess.
Tvi vale.

Nu har jag fastat - och haft den absolut vidrigaste huvudvärk också som tänkas kan samtidigt som väl berodde på den migrän jag hade sedan ett knappt dygn + fastan - och kunnat smaka skorpa och till och med blåbärssoppa.

J den tvådje sitter hos mig i soffan och är i princip frisk från sin öroninflammation nu. Tuffa dagar, dessa dagar!

Det kan bara bli bättre :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0