Fortsatt kyla och hjälpsamhet

Igår när jag åkte till jobbet i de -18 graderna var jag så tacksam att jag slapp promenera med J alternativt dra honom på snowracer, arla. Då var jag så glad att vi blev upphämtade, skjutsade och jag sedan skjutsad till tåget - av Flodas snällaste kompis-pappa :-)
Då visste jag inte att samme fader på kvällen skulle komma till Lerum och hämta mig, eftersom mitt tåg stannade där och jag fick stiga av. Jag hade inte hunnit till fsk om det inte varit för denna hjälp. Vad säger man?
Jag ska bjuda honom, hans kära fru och deras barn på en storslagen middag, som jag ska tillaga själv. Alla rätterna ;-)

Det ska bli väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0