Mycket händer!

Mycket händer i sanning. Jag ser dessutom att de små försök jag gjort att uppdatera från min iPhone inte har lyckats.
14/1 skrev jag "ja damn!" och det var verkligen ett "ja damn!" eftersom jag just fått ett riktigt bra och roligt jobb :-D

Jag kommer få döpa om min blogg dock eftersom jag inte längre kommer att bo by the pine... Kanske "By The Ocean"? Men det kommer väl ta i alla fall en kvart att gå ned till havet, från det område vi letar hus i, misstänker jag. Men orten ligger definitivt by the ocean, sådan ocean som jag tycker att en ocean ska vara: långa stränder av vit, mjuk sand och underbara vågor att kasta sig i och fara med!

MYCKET återstår före vi kan pusta ut, maken, sonen och jag, på plats i ett nytt hus men när vi gör det - då kommer vi göra ett livspust och ta ett helt nytt livsandetag :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis till nytt jobb!!!

Men ska ni flytta??? flytta från ert fina boende?

2010-01-31 @ 08:54:23
Postat av: Skumpis

Nämen, ska ni flytta? Vart? Och vad är det för jobb du fått? Grattis till nya jobbet iallafall! :-)

2010-01-31 @ 19:29:18
Postat av: Anna LB

Skumpis: Skåne!! Jag mailar dig :-)



Monica: nu är jag så nyfiken på vem du är!! Men, visst, det smärtar att lämna både ett hus och en trakt som vi älskar. För att inte tala om de fantastiska vänner vi fått här. Tur att Skåne bara ligger 3,5 h bort....!

2010-02-01 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0