Gäster

Gäster saknar vi inte i Ystad om sommaren :-) Först träffade vi Pelle med familj, sedan kom min bäste vän och barndomskompis Lee.
Just nu städas det och fejas inför en av de absoluta favoritfamiljernas ankomst: familjen HS!!
Kul att hoppa!
J gillar uncle Lee väldigt mycket.
Maken vid stranden, på kvällen.
Och jag!
Svensk sommar.
Solnedgång sedd från restaurangen på terassen, på YSB.
Lee gillade Ales stenar. Min släkts helgedom.
Mysig tur.
Namn skrivet med stenar långt där nere.
Man ser Ystad!!
Maken och jag :-)
Kärlek.
Svensk sommar II.
Kåseberga hamn.
Rökeriet i Kåseberga.
J fotade en del. Bland annat Lee :-)
Mums filibaba!!!
Sandhammaren, framröstad till Sveriges bästa strand 2010 :-D
Vi instämmer.
Konst skapades i sanden.
Av två konstnärer.
Havsfågel.
Mys.
Make.
Älskad.
Avtryck av fågel i sanden.
Avtryck av människa i sanden. Mor: storlek 36, barn: storlek 26.
Kvällsmys med vår gäst.
Min släkt kryllar i trakterna, sommartid. Släktkalas är ett måste -
denna gång på Vendels, Ales stenar.
Kusin Ivo här.
Långt bord blev det!
Jag och min kära kusin Louise.
Mer skojsigheter :-D
Västra Hamnen och Turning Torso var förstås ett måste.
Mys på Bryggeriet i Ystad, som brygger  sitt eget färsköl.
Mycket god middag på YSB - en alldeles underbar afton. Värd att minnas
precis hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0