Fotoprapport är allt jag hinner!

Här kommer blandade bilder med fullt ös. Jag hinner inte skriva så mycket: vill ta vara på tiden när make, son och hund är på kärt besök!
Turistsäsongen har kommit till Ystad!
Morgonjogging var aldrig vackrare :-D
Uteserveringarnas tid.
En svårt skadad fågelunge i min trädgård. Jag ringde förstås fågeljouren.
Skåne in a nutshell.
På väg hem från jobbet. Jag lyckades inte fånga det med mobilen men
havet var alldeles ljusblått, nästan silverfärgat!
Ystad hamn.
Ystad i sommarskrud.
Mysig shopping finnes också!!
Son chillar.
Krukor och lyktor har nu kommit på plats. Lite mer hemtrevligt.
Frukost i trädgården idag. I går åt vi vår brunch på Café Bäckhästen :-)
Son springer glädjevarv i trädgården. Då oklippt, nu nyklippt (attjo!).
Son och mor chillar ihop :-)  :-)
Son kastar sten i havet.
Son och mor traskar ut för sollapning. Killgänget framför roade sig med
kittlande leken: sparka-boll-till-den-åker-i-det-kalla-vattnet-och-sedan-hoppa-i-efter-den!!
:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0