Slänger in lite foton i all hast!

De som har den mycket udda upplevelsen av att faktiskt få tala med mig vet att JAG mår TOPPEN och jag trivs som FISKEN i vattnet!!!!
Rätt plats, rätt tid, rätt karriärbefinnelse: rätt, rätt, rätt!!!!!!! :-D Jaaaaaa, vad rätt att göra den förflyttning i livet. Jag älskar livet och vråltrivs. Goda medarbetare, bra chef, massor av trevliga chefskollegor och fullt upp av både gamla och nya vänner - och nygamla släktingar.
Livet leker.

Och samtidigt: jag går 07 och kommer hem 22. Så ligger det till. Inget annat hinns med just nu och så får det lov att vara!

Jag är på rätt plats i livets alla avseenden. Det blir inte bättre än så.



Vår lilla rara trädgård är utrustad med små rabatter!


Just nu är Funkie på fin visit.


Liten behaglig trädgård dränkt i solljus en morgon på väg ut...


Liten lampa och termometer bredvid vindruveodling :-)


Da place to be!!!


Johannes besöker och kikar på skyltdockor i en butik!


Gråmunksklostret.



Grillpicknick med vänner på stranden :-D


Går hem från tåget varje kväll och möter poliser, lyktor och bara kikar
efter Wallander med hund...


Joggar! Natur inpå knuten igen, så jag behöver inte sakna
Nordåsenskogen så mycket.


Den rara grinden vi båda glömt fanns i trädgården.

Nu är make, son och hund på besök och vi är just nu förbi på mitt jobb för att dona med ditt och datt.
Nu beger vi oss snart. Ska bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0