Studenten, den underbare!

Studentdags, var det i går. En av de bästa dagarna - förstås - i mitt liv.

WOW, och TÄNK att han (och jag) tagit sig/oss igenom allt det som (de flesta läsare känner till) vi levt igenom sedan han föddes för drygt 19 år sedan.
Att jag hunnit bygga upp min styrka och självförtroende vid 39 är inte så makalöst imponerande som att han verkligen gjort det vid 19!
Världens inte bara bäste student, utan snyggaste student, var han i sin kostym, fluga och fina studentmössa.
Dagen kunde inte känts bättre i hjärtat och tårarna av rörelse kom som på given signal.
Nu ska han rakt ut i vuxenheten, den vuxenhet han skapat sig själv, på egen hand: arbete och bostad.
WELL done. Couldn't love anything more.
Det var sådär han såg ut för knappt 19 år sedan. Söt och fin redan då!
Jag spejade och letade och så "plötsligt hände det": jag fick syn på Honom.
Mitt hjärta. Jag förstod inte med en gång att det var honom jag såg, det
var en vuxen och oerhört stilig man som kom mot mig. Livet, livet.
Stolt som en höna, hängde jag grejerna om halsen på honom.
HerreGUD!!!
Pussar världens bäste människa.
Får en kram av densamme :-)
Jag och de mina poserar tillsammans. Varmt hjärta.
Glädjen stod högt i tak! Förutom att han ordnat sig arbete och bostad,
har han ordnat sig riktigt fina betyg också. Sä jädra bra jobbat!
En stund i en timme, i en dag, i en vecka, i en månad, i ett år, i LIVET.
Stolthet får en helt ny innebörd. Nu laddar jag för att fira på Polishögskolans
skolgård nästa gång det är examensdags ;-) !!
Tja, vore man förmäten och hade hybris skulle man inte bara kalla detta
team för "winning combo" utan till och med "killing combo" ;-) :-D
And _I_ sure did it!!!!!!!!
En man med fokus och potential.
Glada släktingar slöt upp.
Skylten fick godkänt.
Kan man jobba i motvind, som vi två kan, på så många olika håll, klarar man allt.
More power to you and more power to US!
J hade bästisen hemma för livat firande.
Våra två gästers närvaro uppskattades :-)
... so, I let you go, sadly but surely... *love*
En stor och viktig dag, som verkligen sitter i hjärta och minne insvetsat för evigt. Kärlek är vägen.
Lycka till på din väg min son, jag ser fram emot att följa dig varje dag i det livet.

Kommentarer
Postat av: Izabell

Vilka underbara kort Anna!! Ni är jättefina:) Kram kram Izabell

2010-06-02 @ 22:17:10
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0